جستجو کردن

جشنواره گردوی سهرورد دائمی شد

سایت شورمغز جشنواره گردوی سهرورد را دائمی کرد.

مشتریامون اینو خیلی خوب می دونند: هر گردی گرو نیست 

مشتریان همیشگی گردوی سهرورد بر این باورند که هر گردی، گردو نیست و از طرفی هر گردویی هم گردوی سهرورد نیست. این باور در مشتریان عزیز به دو روش شگل گرفته است.

1.گروهی با تجربه ی خرید و استفاده ی محصول، به این باور رسیده اند.

2.اما بقیه افراد تمجید و ستایش شفاهی این محصول را یا از زبان گروه اول شنیده اند و یا مهمان یک وعده فسنجان در منزل گروه اول بوده اند.

چیزی که غیر قابل انکار است این است که، این محصول از لحاظ کیفیت در اعلی درجه قرار دارد و رضایت مصرف کننده گان، قوی ترین دلیل بر کیفیت بالای این محصول است. زمین حاصلخیز و منطقه کوهستانی این شهر باعث شده که از قدیم الایام در این شهر پرورش و کاشت درختان گردو رواج داشته باشد جالب است که به اطلاع شما برسانیم، قدمت کاشت درخت گردو در شهر سهرورد به بیش از 400 سال می رسد، به گونه ای که در سال 1402 با پیگیری اهالی این شهر درختی با عمر 400 سال و قطرحدود پنج متر در این شهر تاریخی توسط میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، ثبت ملی شده است.

گردوی 400ساله در شهر تاریخی سهرورد

چالش های تهیه این محصول برای مشتریان:

1.اصالت محصول: برخی مشتریان عزیز در خرید های دوم به بعد از اصالت و‌درنتیجه کیفیت محصول ناراضی اند‌

2. دوری مسافت:و برخی دیگر از مشتریان که تجربه مصرف این محصول را داشته اند، به خاطر مسافت طولانی از شهر سهرورد قادر به خرید حضوری این محصول نیستند.

3.قیمت تمام شده ی محصول

سایت شورمغز جشنواره گردو سهرورد را دائمی کرد
ارسال گردوی مرغوب سهرورد به تمام استان های کشور در کمترین زمان ممکن.

راه حل:

مجموعه شورمغز در سدد آن است که این دغدغه ها را برطرف کرده و رضایت مشتریان خود را بدست آورد. به همین جهت و برای رفع چالش های مطرح شده اقدامات زیر را انجام داده است:

1.تهیه این محصول از باغداران شهر سهرورد: این اقدام دغدغه اصالت محصول را برای همیشه برای شما حل میکند همچنین قیمت تمام شده محصول را در طول سال مقرون به صرفه و مشتری پسند حفظ میکند.

2.راه اندازی خرید اینترنتی محصول برای مشتریان خاص پسند که احتمالا فرصت مسافرت و بازدید از این شهر زیبا را ندارند.

شیوه خرید اینترنتی محصول:

برای خرید اینترنی این محصول می توانید بعد ازمشاهده عکس و فیلم محصول در کانال محصولات ما در شبکه های مجازی و استعلام تلفنی قیمت روز، بصورت نقدی و یا پرداخت درب منزل  بعد از تحویل محصول، خرید خود را کامل کنید

 

کانال محصولات در تلگرام
کانال محصولات در ایتا
پیج اینستاگرام

بر این اساس ما مفتخریم به اعتماد شما در خرید گردوی فاخر سهرورد از جشنواره دائمی گردوی سهرورد که تمام فصول سال در سایت شورمغز برگزار میشود و گردوی اصل سهرورد را در استان شما و شهر شما تقدیمتان میکند.
گردوی سهرورد(اصلی) را از مجاری معتبر و افراد مطمئن خرید کنید. لطفا دقت کنید که هر گردویی را ولو حضوری ازین شهر خریداری کنید لزوما گردوی سهرورد نیست پس لطفا در خرید خود دقت کنید

سهرورد قطب تولید گردوی استان زنجان

اگر چه آوازه شهرسهرورد به عنوان زادگاه شیخ اشراق در جهان پیچیده است و در طول تاریخ از خاک عالم پرور سهرورد به نیکی یاد شده اما باید بدانیم که این خاک با ۵۲۰ هکتار باغ گردو، مرغوب ترین گردوی کشور را هم تولید  مناسب و خاک حاصلخیز بهترین موقعیت جغرافیایی را برای تولید محصول گردو دارد و اغلب باغداران این شهر باغ‌های خود را به کاشت درختان گردو اختصاص داده‌اند.

سهرورد در ۲۴ کیلومتری خدابنده و ۱۱۰ کیلومتری زنجان قرار گرفته و زادگاه عالمان سهروردی همچون شیخ اشراق است.
جشنواره گردوی سهرورد اگر چه مزیت های رقابتی خود را دارد، اما با توجه به وسعت ایران عزیزمان امکان بازدید همه ی هم وطنان عزیزمان برای خرید سال ممکن نیست. به همین جهت و برای تسهیل دسترسی عزیزان به این محصول با ارزش بر آن شدیم تا این محصول را در طول سال برای مشتریان خاص خود دردسترس قرار دهیم.
صرفه جویی در زمان و حذف واسطه ها و هزینه های اضافی و جبران بعد مسافت مشتریان خاص پسند این محصول از مهمترین دغدغه های ما در راه اندازی این نمایشگاه دائمی است.

جایگاه ایران در تولید گردو

ایران پس از آمریکا و ترکیه سومین تولیدکننده گردوی جهان است، محصولی که با وجود کیفیت مطلوب و درصد بالای مغز در بسیاری از بازارهای جهانی ناشناخته است. همچنین نبود صنایع تبدیلی و فروش خُرد محصولات نیز بر مشکلات تولید این محصول دامن می‌زند. حمایت های شما در خرید بی واسطه این محصول از سایت شورمغز، کمک با ارزشی است در اهداف برندینگ ما در جهانی سازی این محصول با کیفیت جهانی.https://www.youtube.com/watch?v=XHOmBV4js_E

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت شورمغز جشنواره گردو سهرورد را دائمی کرد
تماس بگیرید